Saturday, 30 January 2010

Who Blocked Me?!


I
've just read Ka Ajah's blog and it reminded me on something.. Something funny happened this noon when I was trying to go home from work. I was just out from punching out my card when I saw a car parked infront of mine. Wasn't familiar with the car at the first place.. Al-maklumlah.. kereta yang parking d lane depan anie.. biasanya di kenali.. hari2 ia jua kereta yang sama... so what happened went back in and tanya " siapa punya kereta ah? Toyota **   KM****" no one knew.. dorang pun musykil with the 'new' car.. hehehehe...kan kata the new trainees, nda kan rajin sgt sampai kan balik akhir...

So what happened went to our sensei (store keeper) but we call him that coz dia fasih bahasa Jepun and asked him to make announcement. So di pendekkan cerita after the announcement, saw Ka-ajah N my colleague keluar with her blurry look, and I don't know why, it just strucked me..

Eh? kereta kita kah ka?

And she was like.. "Awu, iatah c Chua tadi berucap u guys were talking about it"

Hahaha... bulieh kah tu? ketawa lah kami saja mengenangkan about it.. rupa2nya Ka ajah bawa kereta sebuah, coz baru lepas keluar w/shop.. warranty cuma seminggu,... so kena lah pakai dulu buat masa anie, untuk test power.. esyehmannn... ekekekek..

On the way lepas Ka Ajah pindah parking, sengaja I berhenti dpn keretanya and acukan camera phone me arahnya.. (konon kan ambil gambarnya) sekali kena kasi penumbok.. hahahaha...

Ampun Ka Ajah... Gurau je ye..

Teruskan usaha kita... will always lawat 'Rumah Pink' kita ah... *Hugs*

Anyways, starting next week.. Monday officially I'll be free every Monday... haha.. biasa, new trainee dtg, taking over my task for a few months. eheheh... If SM T/T tau nie, grenti kena Bolzai nie my free time *quote from NH* ekekekek...BANG! No more free time.. huhuhu... :P

1 comment:

ka-nurul said...

mun orang lain tu...nada ku kuar2 tu menjelmakan diri....biar ia keta parking di-belakang atu inda balik2...ekekeke....
actually me ani jarang pengingat number kereta...hehe...tapi since last 4 digits atu mcm numbur familiar...ia tah ku kuar atu... maklumlah kereta atu LAMA condemn di rumah...kes semangat masa ari jumaat atu...menguruskan hal fixing it finally....nostalgia tu darling kereta ku atu (umur 23tahun dah tu)..hehe...mun kawin --> beranak --> bercucu dah x...hehe...